יום שלישי, 20 באוקטובר 2009

new/old frankens ערבולקים חדשים-ישנים


שלום :-)

לא יכולה לכתוב "חדשים" על הערבולקים האלו, מהסיבה הפשוטה שהם נעשו די מזמן, כשהקיץ היה גם לפי לוח השנה ולא רק לפי הטמפרטורות. אבל בכל זאת אני שמחה להציג אותם בפניכם (ויש עוד אחד בקנה...).
אחד ירוק כהה, אחד כחול שמיים מנצנץ ואחד אפור - צבעים שאפשר לראות בהרבה קולקציות חדשות שיצאו - אבל קשה להשיג בארץ.

הירוק נעשה ע"י ערבוב של שקוף, שחור, אבקת צללית מס' 35 של WOW (ירוק כהה) וקצת טורקיז שימרי, וגם כמה טיפות כחול (אורלי קליפסו). הוא יצא לי שקוף מדי, ולכן כאן מצולם על בסיס שכבה של ירוק-טורקיז של EVE (שעדיין לא כתבתי עליו כאן). לא יודעת איך הגיעו הניצנוצים ההולוגרמיים לכאן - זו תעלומה! אבל יצא מקסים.

האפור - על בסיס ג'ל לבן של LIFE- הוספתי 2-3 טיפות שחור של WOW. גם הוא יצא לי מעט שקוף וגם הבסיס לא היה לבן צחור אלא אוף-וויט ולכן הוא אפור שנוטה לצהבהבות מסויימת. לא אפור החלומות שלי, עדיין.

הכחול - על בסיס השימר הלבן של LIFE שכיכב פה בבלוג כטופ על מבחר צבעי לק - הוספתי כחול (אורלי קליפסו), מעט טורקיז (של פרו-ביוטי) - וגם הוא יצא שקוף מעט (השימר ההוא היה שקוף למדי) וגם הוא צולם על בסיס לק אטום - תכלת של שיק. בעיני הוא המוצלח מבין כולם, למרות שגם הירוק יפה. טוב - רק לגבי האפור יש לי ספקות... LOL

Hello :-)

I can't say that these frankens are new. they were made when summer was also in the calander and not only in temperatures. I'm happy to show them to you, better late than never (and got another frankens waiting).

Dark green - was made from clear, black and lots of eye shadow (No. 35 of Wow Cosmetics) I also added some blue (calypso by Orly) and some shimmering turquoise) how it got it's holo glitter - I can't remember... it's a mystery. it turned out quite shear, so I layered it over green-turquoise (Eve No. 95 which I didn't write about yet) i

Grey - on a base of shear off-white gel with 2-3 drops of black. it also turned out shear more than I like - and the off white base gave it a yellow tone. I don't like it as much as the other two.

Blue - on the base of Life No. 231 - a white shimmer that I used on almost any color, with some blue (clypso by Orly) and turquoise (pro beauty) it is also shear, but I love how it shimmer! I layered it over Chic light blue, but it looks very much the same without it if I apply 3 coats.

כמו תמיד, אני אשמח להצעות לשמות.
I would love to get some name suggestions.

green franken - sunlight


close up

shade


grey franken - sunlight


shade

blue franken - shade

sunlight


ובהזדמנות זו אני רוצה להראות לכם שבלונות חמודות שמצאתי בחנות מרשת "לינידיסימה" (בסניף קניון חדרה), וניסיתי אותן עם העירבולק הירוק ועם לק כסף. יש גם לבבות, פרפרים, פסים ועוד... עולה בסביבות 6 ש"ח ל-10 מדבקות.

I found this stencil in a local beauty store, and tried it with the green franken and silver polish.



ניסיתי את אחד הלקים של אנדריאה מילנו שקניתי - מס' 11 (שימר מוזהב בבסיס אפרסקי) על הערבולק הירוק.
I layered Andrea Milano No. 11 - a gold shimmer in peach base, over the green franken.


4 תגובות:

  1. ואווו איזה רעיון מדהים!

    ויצא לך פשוט משגע.. כל הכבוד!!

    תמשיכי לעדכן את הבלוג הכל כך מקסים הזה
    מעיין- mayane21

    השבמחק
  2. האפור הראשון, של וואו, פשוט יפיפיה.

    השבמחק
  3. מעיין - תודה! את מקסימה...

    לובה - תודה! וואו סיפקו רק את הבקבוק במקרה הזה...

    השבמחק
  4. What pretty frankens. I especially love the green. The blue is a lovely sky blue color Pretty with the glitter in it. I love the manicure with the silver Frenchie . Just lovely.

    השבמחק

I'd love to hear what you think :-)