יום שישי, 24 ביולי 2009

NOTW - Nails of the weekend - טורקיז מנצנץ

הכחולים למיניהם עושים לי את זה לאחרונה... ושילוב של צבע בהיר וחזק עם ניצנוצים זוהרים פשוט נראה לי הכי מתאים כדי להתמודד עם החום המזעזע של הקיץ הישראלי. משהו קל, נוצץ ויפה שנעים בעין ומרענן את הנשמה.
מהלקים החדשים שלי, בחרתי את הטורקיז המטלי. אין לי מושג מה שם החברה המייצרת, רק שעל הבקבוק כתוב Christine chic nail polish. יש מצב שזה שייך לCHIC שאני כבר מכירה? אולי סדרה מיוחדת שלהם? בכל אופן, לא כתוב דבר נוסף על הבקבוק, מלבד מס' הצבע: 175. עוזר למישהו?
אבל הצבע מפתיע לטובה, בהתחשב במוצאו המפוקפק ובמחירו הזול. נמרח היטב ואפילו הטקסטורה המטלית לא משאירה יותר מדי סימני מריחה. הצבע יכול היה להיות קצת יותר חזק וירוק, לטעמי - אבל גם כך הוא מקסים בעיני. הוא דומה לכחול המטלי של קרליין שהראיתי בפוסט
הזה אבל הרבה יותר טורקיזי-ירקרק ממנו, וטיפה יותר בהיר.

מרחתי בסיס, 2 שכבות לק, והוספתי שכבה אחת של נצנצים ירקרקים של LIFE מס' 242 וטופ. הנצנצים האלו אהובים עלי, מכיוון שהם מאוד... ובכן... מנצנצים! שכבה אחת מהם גורמת לאפקט מאוד משמעותי. הגוון הירקרק שלהם לא מתאים לשילוב עם כל לק, אבל לטורקיז המטלי הזה הם התחברו באהבה רבה :-)

I love blue. said it before and saying it again. love blue! and I was all into blue shades lately. when it comes in bright storng color, with a little bling - - it's the perfect thing to wear on my nails in these aweful steamy-hot days of the Israeli summer.
From my new finds, I choose to begin with this color: metallic turquoise. I can't give any info about the brand, since the bottle's lable says only: "christine chic nail polish" no. 175
sorry about that.
The color, regarding the source and price, is surprisingly good. It's a metallic - but the application was easy and good. no sreaks or other problems. it's similiar to the blue "careline" polish I writen about in this post, but greener and brighter.
this is base + 2 coats polish + glitters + top
the glitters are Life no. 242. it's a local pharm-store brand and I love this glitter because of it's strong affect and the green shade. it makes a perfect fit to my turquoise polish. :-)








השבוע ראיתי את הארי פוטר החדש בקולנוע, וגם חזרתי לספר.
I watched the new Harry Potter film this week, and reading the book again :-)


וכמה ענייני משפחה: לאחי היקר - בהצלחה מחר בתחרות דאון-היל!
and to my dear brother - goodluck on the down-hill competition tommorrow!

וזו אחותי המקסימה, עם מניקור באדום לוהט (שיק מס' 262) בארוחה המשפחתית שנערכה הערב

My charming sister, and her lovely mani (Chic no. 262), at the family dinner tonight

8 תגובות:

  1. that's a great blue, it looks lovely on your nails :) did you enjoy the movie? I haven't seen it yet but I'm dying to

    השבמחק
  2. chocaddict - I enjoyed the movie, but I'm allways a fan of the Harry Potter books, and the movies are just a nice "extra" to the main thing. I think it's a good movie anyway - enjoy it!
    Kitty - thanks :-)

    השבמחק
  3. אהבתי את הטורקיז הזה :-) ראיתי פעם את הבקבוקים האלה וגם לא הבנתי אם הם של שיק. את יכולה להסתכל על הבקבוק ולראות אם הם מיוצרים במפעל של שיק.
    והנצנצים האלו מאוד חמודים !

    דרך אגב, קראתי גם את הפוסטים הקודמים (ומאוד נהניתי :-) ) וראיתי שדאגת לעניין ה - folowers - אז אל דאגה. גם אצלי היה בדיוק אותו דבר וזה לא נתן לי בהתחלה, אבל בהמשך זה אמור לתת לך לצרף את האופציה הזו.

    השבמחק
  4. תולי - תודה :-) שמחה שאהבת לקרוא ומאוד מעודד לדעת שאופציית העוקבים תהיה זמינה בקרוב...
    באופן מאוד חשוד, לא כתוב כלום על הבקבוקים האלו מלבד מה שציינתי. לא שם המפעל, לא "באישור משרד הבריאות" וודאי לא רשימת המרכיבים. פשוט כלום!
    אני אגש לחנות הזו בהמשך השבוע ואשאל אותם מאיפה הם משיגים את הלקים האלו.

    השבמחק
  5. That is a gorgeous blue on you. I always love glitter. I loved all the Harry Potter books. The movies are wonderful too. The book is always the best.

    השבמחק

I'd love to hear what you think :-)