יום רביעי, 15 ביולי 2009

NOTD - wow orange metalic no. 48

לחברת WOW COSMETICS יש מבחר לא גדול במיוחד של לקים, אבל ממה שהתרשמתי בחנות שלהם - הצבעים יפים ואופנתיים. האמת שדווקא יצא לי לקרוא באחד הפורומים ביקורות לא מתלהבות של הלקים שלהם, אבל המחיר כל כך נמוך, שלא חשבתי שיש לי מה להפסיד...
רכשתי 3 צבעים: סגול כהה, ירוק-תפוח וכתום. הכתום הוא היחיד שיש לו מרקם מטלי עדין, השניים האחרים הם קרם.
למרות שהוא מטלי, הלק הכתום לא אכזב ונמרח יפה ובקלות, וסימני המברשת שתמיד נראים בגוונים המטליים יצאו עדינים ולא מפריעים לי בעין.
מרחתי בסיס + 2 שכבות + טופ.
התאפקתי עם הקישוטים ;-) והדבקתי רק שני פרפרים על הקמיצות, מתוך דף מדבקות שהבת שלי קנתה בסופר.










באור שמש Wow cosmetics ornage No. 48 - sunlight



בצל shadow


בפוזה טבעית

Indoor with flash















קלוז-אפ על המדבקה

דף המדבקות - בא כחלק מערכת מדבקות לילדים (לא כולן לציפורניים). כל הערכה עלתה 10 ש"ח והבת שלי חושבת שזו עסקה מצויינת LOL

היות ויש לי הרבה לקים חדשים ולא היתה לי סבלנות, עשיתי לי כמה נסיונות על דף... בעיקר רציתי ליצור קומבינציות שונות לשכבות ולראות מה ילך עם מה. היו כמה הפתעות - ה-Starry night של wet n wild הוא נצנצים הולוגרמיים על בסיס כחול שקוף מאוד - אבל אם משקיעים ב-4 שכבות מעל צבע אחר, מתקבלת תוצאה לא רעה. הנצנצים הורודים-סגולים של לייף נראים מעולה כמעט על כל צבע, בעיקר על האדומים והבורדו למיניהם... את הנסיונות המוצלחים אני אנסה גם על הציפורניים, כמובן.

וה-POTD הוא הלק הסגול של WOW, שבאור הפלאש כאן (צולם בחוץ קרוב לשעת השקיעה) נראה הרבה יותר חי ובהיר ממה שהוא נראה באמת. הוא באמת מאוד כהה. גם בבקבוק הוא נראה יותר בהיר מאשר על הציפורניים. היות ואני אוהבת צבעים כהים בפדיקור שלי, זה לא ממש מפריע לי. המריחה שלו היתה יחסית סבירה, ומרחתי 2 שכבות וטופ.