יום שני, 13 ביולי 2009

כחול, נצנצים, חותמות וקניות חדשות

וואו, הרבה זמן לא עדכנתי, ויש הרבה מה להשלים...

חברתי יעל הביאה לי את לק הנצנצים הכסופים של חברה שנקראת "אישה יפה" ומשווקת בעיקר למי שעוסקות בבניית ציפורניים באופן מקצועי. הלק הוא לק נצנצים די סטנדרטי, לא משהו מיוחד. הנצנצים עדינים מאוד והגוונים ההולוגרמיים שלהם לא מאוד בולטים.














וכאן קצת יותר מקרוב, רואים את הגוונים ההולגרמיים.












יש לי כמה לקים ישנים, "עתיקים" ממש. אחד מהם, עדיין טוב, נוזלי, נמרח היטב ובצבע שחזר לאופנה לאחרונה :-) הוא הלק הכחול של סדרת הלקים הישנה של חברת "קרליין". מס' 223 אם זה משנה למישהי, לק שבהחלט כבר אי אפשר להשיג בחנויות, וינטג' אמיתי... ;-)

זה לק בגוון שבין כחול שמיים לכחול ג'ינס, מטלי. הצבע שלו יפה במיוחד בעיני, ושמחתי מאוד שהלקים הכחולים חזרו לאופנה. כיוון שכמעט תמיד יש לי כמיהה לנצנצים - הוספתי נצנצים בקצות הציפורניים... די אהבתי את התוצאה.






































ובהתרגשות רבה אני מעלה לכאן קולאז' של תמונות הלקים החדשים שרכשתי, והרי הם:








מימין לשמאל: לק לבן של לייף (מס' 237), לק נצנצים ורוד של לייף (מס' 247), לק ירוק של WOW(מס' 48), לק כתום של WOW (מס' 29), לק סגול של וואו (מס' 46), לק תכלת של שיק (מס' 53), לק ורוד של שיק (מס' 120), לק lavendar creme של wet n wild, לק starry night של אותה חברה...
ולסיום סיומת, עשו לנו "פרסומת" לחותמות של קלי, החיקוי של קונאד: אחרי אימונים על עצמי ועל ציפורניים זרות, זה ה- NOTD שכולל בסיס, חותמות פרפרים ומעל לק נצנצים של שיק.













וזו הערכה המדוברת:





5 תגובות:

  1. איזה בלוג מדליק!רק עכשיו גיליתי אותו ומה יש לומר - גילתי עולם שלם ובעוני שלא ידעתי על קיומו, וחבל! אהבתי מאוד את הלק הכחול את בטוחה שאי אפשר להשיג אותו יותר? ואם אפשר לשאול, איפה קנית אתהערכה של החותמות וכמה היא עלתה?

    השבמחק
  2. מיטל - תודה על התגובה :-) כייף לדעת שקוראים אותי בכלל LOL
    הלק הכחול - בודאות אין להשיג בחנויות, לדעתי הוא משנות ה-90 אצלי...
    הערכה עלתה לי 65 ש"ח (45 ש"ח לדיסק ועוד 20 לחותמת ולסקרפר) - וקניתי דרך חברה שלי, שעוסקת בבניית ציפורניים. היא רכשה את זה אצל אחד הספקים שלה.

    השבמחק
  3. תודה! קוראת אותך קבוע :-)

    השבמחק
  4. Any possiility of a ttanslate button? I'd really like to read your blog. I had a hard time trying to find a comment box. Sorry I don't read your language. I saw you name on Dr Frankenpolish and thought I'd look you up. I hope it will be possible for you to have a translate button. I love reading nail blogs. Thanks.

    השבמחק
  5. Lucy - thank you so much for your comment. I'm new in blogging and still working and trying to improve this blog. I'll try to write in hebrew and english from now on - check our my two last posts. I also will try to see if I can put a translation button, and improve the comments button - I agree it's hard to find. I hope you'll continue to read my blog and comment - and enjoy it as well :-)

    השבמחק

I'd love to hear what you think :-)