יום ראשון, 28 ביוני 2009

שחור וכסף בפרנץ' חובבני

השבוע ניסיתי לק חדש שקניתי לא מזמן, שחור נוצץ מס' 366 של ג'ייד. הצבע בבקבוק נראה מאוד אלגנטי, מיוחד ומבטיח. שחור עמוק עם נצנצים מאוד עדינים. מעודן אבל מיוחד.
לצערי אין לי תמונה של הלק הזה לבדו, כי התכנית המקורית היתה לנסות פרנץ' שחור+כסף והייתי בשוונג - אז לא הספקתי לצלם רק את השחור...




























הפרנץ' שלי מאוד חובבני. שנים לא עשיתי לעצמי, ורואים את זה. טוב - בלי אימון לא יהיה שיפור, לא?

אבל הסתובבתי עם התוצאות העגומות במשך יומיים, ואז החלטתי לקצר מעט את הציפורניים - בלי להוריד את הלק. לקחתי גוזז טוב שיש לי, והצלחתי לגזוז את הציפורניים בצורה שגרמה לי להעריץ את עצמי קצת. יצאו ציפורניים באורך שעובר במילימטר את קצה האצבע - האורך האהוב עליי, והצורה של כל ציפורן וציפורן משובבת נפש ממש. ותנחשו מה? גם מראה הפרנץ' השתפר פלאים - מקצוות עבים וגסים הפכו קצות הציפורניים לפסי כסף עדינים ואלגנטיים. נראה הרבה יותר טוב.
הנה תמונה של אחרי הקיצוץ:



























יעלי מהרשומה הקודמת עזרה לי להשיג דיסקית חותמות של קלי, החיקוי של קונאד. כבר יצא לי לנסות, וממה שנוכחתי עד כה - לא כל הלקים יעבדו עם זה, ומאלה שעובדים, עדיין צריך להתאמן ולנסות לא מעט כדי שהתוצאות יהיו ברות-צילום. בינתיים יצא לי להסתובב יומיים-שלושה עם פרפרי בורדו על ציפורני הקורל שצולמו בפוסט הקודם. השאר יצא הרבה פחות טוב ואילץ אותי להוריד ולנקות הכל. כשיהיו תוצאות מוצלחות יותר, אני מבטיחה לשתף כאן.